סטודנטים - שאלות נפוצות

שאלות ותשובות


        
 

שאלה: בעיית התחברות / הזדהות - שם משתמש - אני מזין את פרטי ההזדהות שלי ומקבל הודעת שגיאה. מה עלי לעשות?

תשובה: יש לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב בטל' 0-8295600 או באמצעות פתיחת קריאה בפורטל.


שאלה: רשימת הקורסים שלי לא מעודכנת - נרשמתי לקורסים במערכת הרישום, אך הם לא זמינים עבורי ב Moodle. מדוע?

תשובה:

אפשרות א': לוקח למערכת כ 48 שעות להתעדכן לאחר השלמת תהליך הרישום ב UG. אנא המתינו בסבלנות ובידקו שוב.

אפשרות ב': לא קיים אתר לקורס זה (לא כל הקורסים משתמשים במערכת). בדקו האם אתם מוצאים את האתר במערכת לפי המספר שלו.

במידה והקורס קיים ועברו יותר מ 48 שעות מהרישום - צרו קשר עם התמיכה של Moodle.


קבלת גישה לאתר הקורס לפני/ללא רישום

 

לקבלת גישה לאתרי קורסים כ"סטודנט אורח" יש לבצע את השלבים הבאים:

1. היכנסו לטופס הרישום הנמצא כאן.

2.הזינו את מספר הקורס הרצוי ואת הסמסטר הנוכחי. לחצו על "הרשמה".

 

3. בטופס הבא מלאו את כתובת המייל הטכניונית שלכם (קמפוס) ושם מלא (שם פרטי + שם משפחה) באנגלית. לחצו על Join.

 

4. כנסו לתיבת המייל שלכם, וודאו שקיבלתם הודעה ובה קישור.

 

5. לחצו על הקישור ווודאו שבמסך מתקבלת הודעת OK.

 

5. הרישום ייכנס לתוקף למחרת (מקנה גישה מלאה לכל חומרי הקורס ויכולת להשתתף בכל פעילות באתר כולל הגשות).

 

מומלץ לבצע תהליך זה לכל קורס שאתם מתכננים לקחת כבר בתחילת הסמסטר.

ניתן לבטל פעולה זו באמצעות אותו הקישור.

שימו לב! רישום דרך רשימת התפוצה מאפשר רק כניסה לאתר הקורס ואינו מהווה תחליף לרישום הרשמי באתר לימודי הסמכה.


שאלה: נפילת מערכת - אני צריך להגיש תרגיל בית והמערכת קרסה. מה עלי לעשות?

תשובה: אנא דווחו בהקדם האפשרי למרכז התמיכה. כמו כן, מומלץ להיות בקשר עם צוות הקורס לקבלת מענה לבעיה בהתאם להחלטתם.


שאלה: קבלת עדכונים מקורסים לא רלוונטיים - אני מקבל הודעות מקורסים שאני לא לומד. איך אפשר לבטל אותן?

תשובה: בדקו האם הקורסים מופיעים ברשימת הקורסים שלכם. במידה וכן - שלחו מסר לאחד מאנשי צוות הקורס ובקשו להסיר אתכם מרשימת המשתתפים.


שאלה: גישה להרצאות ותרגולים מצולמים - היכן ניתן למצוא הרצאות ותרגולים מצולמים?

תשובה: ניתן למצוא את כל ההרצאות המצולמות באתר המולטימדיה של המרכז לקידום הלמידה וההוראה (http://multimedia.net.technion.ac.il/).

באתר ניתן לחפש במאגר הקורסים המצולמים על ידי הזנת מספר הקורס הרצוי / שם המרצה או המתרגל / שם הקורס בשדה החיפוש על מנת לקבל קישורי צפייה.

כמו כן, ניתן לראות רשימת קורסים מלאה או רשימות קורסים לפי פקולטות.

הסבר על אופן ההזדהות באתרי הצפייה ניתן לקרוא כאן.


שאלה: קורסים לא רלוונטיים ברשימת הקורסים שלי - הקורסים של סמסטר קודם עדיין מופיעים תחת "הקורסים שלי" במערכת. מתי הם יעלמו? איך מוחקים אותם?

תשובה: אתרי הקורסים נותרים זמינים עבור הסטודנטים למשך שנה (למשל, אתרי קורסים של סמסטר חורף ישאלו זמינים עד כחודש לפני תחילת סמסטר חורף הבא). אין אפשרות למחוק את הקורסים האלה מ"הקורסים שלי".

במידה ואתם מעוניינים ברשימה קצרה של קישורים רק לקורסים שרלוונטיים לסמסטר הנוכחי אתם מוזמנים להשתמש במשבצת "קורסים נבחרים" בעמוד הראשי בצד ימין. במשבצת זו יש לכם אפשרות להציג קישורים של חלק מהקורסים, בהתאם לבחירה שלכם.


שאלה: אני מעוניין שעדכונים מהאתר (לקט פורומים, מסרים) יגיעו למייל שלי בג'ימייל. עדכנתי זאת בפרופיל שלי אך עדיין המיילים מגיעים למייל הטכניוני.

תשובה: כתובת המייל בפרופיל מתעדכנת כל לילה לכתובת המייל הטכניונית הרשמית. להעברת הודעות המערכת למייל האישי יש לבצע את הצעדים הבאים:

  1. לחצו על שמכם המופיע בפינה השמאלית של הסרגל העליון (אם אתם משתמשים בממשק באנגלית שמכם יופיע בסרגל העליון בפינה הימנית).
  2. יפתח תפריט ובו בחרו "העדפות".
  3. בעמוד שיפתח בחרו "הודעות-מערכת" תחת תת-כותרת "חשבון משתמש".
  4. בעמוד הבא תופיע טבלה. בכותבת העמודה השמאלית ביותר ישנו קישור "דוא"ל". לחצו עליו ויפתח חלון צף עם שדה "שליחת דוא"ל ל". הזינו את כתובת הדוא"ל המועדפת בשדה זה ושמרו.

שאלה: בחיפוש באתר מודל, מופיעים רק חלק מהקורסים בהם השתתפתי. אני מתעניינת במידע שנמצא בקורסים מסמסטרים קודמים - לפני שנה או יותר. איך אני מגיעה למידע זה?

תשובה: אין אפשרות לגשת לתכנים של קורסים שנלמדו לפני למעלה משנה.


שאלה: איך ניתן לראות קורסים שלי של שנה שעברה, לפני 2 סמסטרים.

תשובה: המערכת מאפשרת גישה לאתרי הקורסים שלמדתם במהלך השנה האחרונה וכולם נמצאים תחת הכותרת "הקורסים שלי" בעמוד הראשי לאחר ביצוע הזדהות.