שאלות נפוצות (Moodle + Panopto )

שאלה: שאלות נפוצות בנוגע למערכת פנופטו - שרת הקורסים

תשובה : בקישור המצורף

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: אני מעוניין לראות את הסילבוס של הקורס, אך עדיין אין לי גישה לאתר. מה עלי לעשות?

תשובה: חפשו את הקורס הרצוי במערכת בשדה החיפוש לפי מספר הקורס, בחרו את האתר של הסמסטר המתאים ולחצו על הכותרת. במסך שיוצג תוכלו לראות את שם הקורס, פרטי המרצים והמתרגלים, ובמידה והסילבוס עודכן - יופיע קישור להורדת הקובץ.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: אני מזין את פרטי ההזדהות שלי ומקבל הודעת שגיאה. מה עלי לעשות?

תשובה: יש לפנות למוקד התמיכה של אגף המחשוב בטל' 0-8295600 או באמצעות פתיחת קריאה בפורטל.



אילוסטרציה של שאלה

שאלה: נרשמתי לקורסים במערכת הרישום, אך הם לא זמינים עבורי ב Moodle. מדוע?

תשובה:

אפשרות א': לוקח למערכת כ 48 שעות להתעדכן לאחר השלמת תהליך הרישום ב UG. אנא המתינו בסבלנות ובידקו שוב.

אפשרות ב': לא קיים אתר לקורס זה (לא כל הקורסים משתמשים במערכת). בדקו האם אתם מוצאים את האתר במערכת לפי המספר שלו.

במידה והקורס קיים ועברו יותר מ 48 שעות מהרישום - צרו קשר עם התמיכה של Moodle.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: איך אפשר לקבל גישה לאתר הקורס לפני/ללא רישום?

תשובה:  ניתן לקבל גישת אורח לאתרי הקורסים של סמסטר פעיל בלבד. לקבלת גישה לאתרי קורסים כ"סטודנט אורח" יש לבצע את השלבים המתוארים בעמוד ההסבר.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: אני צריך להגיש תרגיל בית והמערכת קרסה. מה עלי לעשות?

תשובה: אנא דווחו בהקדם האפשרי למרכז התמיכה. כמו כן, מומלץ להיות בקשר עם צוות הקורס לקבלת מענה לבעיה בהתאם להחלטתם.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: אני מקבל הודעות מקורסים שאני לא לומד. איך אפשר לבטל אותן?

תשובה: בדקו האם הקורסים מופיעים ברשימת הקורסים שלכם. במידה וכן - שלחו מסר לאחד מאנשי צוות הקורס ובקשו להסיר אתכם מרשימת המשתתפים.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: היכן ניתן למצוא הרצאות ותרגולים מצולמים?

תשובה: ניתן למצוא את כל ההרצאות המצולמות באתר המולטימדיה של המרכז לקידום הלמידה וההוראה (http://multimedia.net.technion.ac.il/).

באתר ניתן לחפש במאגר הקורסים המצולמים על ידי הזנת מספר הקורס הרצוי / שם המרצה או המתרגל / שם הקורס בשדה החיפוש על מנת לקבל קישורי צפייה.

כמו כן, ניתן לראות רשימת קורסים מלאה או רשימות קורסים לפי פקולטות.

הסבר על אופן ההזדהות באתרי הצפייה ניתן לקרוא כאן.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: הקורסים של סמסטר קודם עדיין מופיעים תחת "הקורסים שלי" במערכת. מתי הם יעלמו? איך מוחקים אותם?

תשובה: אתרי הקורסים נותרים זמינים עבור הסטודנטים למשך שנה (למשל, אתרי קורסים של סמסטר חורף ישאלו זמינים עד כחודש לפני תחילת סמסטר חורף הבא). אין אפשרות למחוק את הקורסים האלה מ"הקורסים שלי".

מומלץ להשתמש במשבצת "תפריט קורס מותאם אישית", בו ניתן למיין, לסדר ולהסתיר את הקורסים באופן הנוח לכם.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: אני מעוניין שעדכונים מהאתר (לקט פורומים, מסרים) יגיעו למייל שלי בג'ימייל. עדכנתי זאת בפרופיל שלי אך עדיין המיילים מגיעים למייל הטכניוני.

תשובה: כתובת המייל בפרופיל מתעדכנת כל לילה לכתובת המייל הטכניונית הרשמית. להעברת הודעות המערכת למייל האישי יש לבצע את הצעדים הבאים:

  1. לחצו על שמכם המופיע בפינה השמאלית של הסרגל העליון (אם אתם משתמשים בממשק באנגלית שמכם יופיע בסרגל העליון בפינה הימנית).
  2. יפתח תפריט ובו בחרו "העדפות".
  3. בעמוד שיפתח בחרו "הודעות-מערכת" תחת תת-כותרת "חשבון משתמש".
  4. בעמוד הבא תופיע טבלה. בכותבת העמודה השמאלית ביותר ישנו קישור "דוא"ל". לחצו עליו ויפתח חלון צף עם שדה "שליחת דוא"ל ל". הזינו את כתובת הדוא"ל המועדפת בשדה זה ושמרו.

אילוסטרציה של שאלה

שאלה: בחיפוש באתר מודל, מופיעים רק חלק מהקורסים בהם השתתפתי. אני מתעניינת במידע שנמצא בקורסים מסמסטרים קודמים - לפני שנה או יותר. איך אני מגיעה למידע זה?

תשובה: אין אפשרות לגשת לתכנים של קורסים שנלמדו לפני למעלה משנה.

 

Last modified: Sunday, 25 April 2021, 2:09 PM